Már megint nagyon régen blogoltam. Vegyük sorjába mik történtek velem eddig.
-Itt volt, elment PONT
-Lebetegedtem. :S Mondjuk ez ha úgy vesszük várható volt hisz körülöttem mindenki beteg volt egy ideig. De mostmár jobban vagyok :D
-Meg volt az első zongora hangversenyem. Saint-Saens Állatok karneváljából a Hattyú-t játszottam. El nem tudjátok képzelni milyen ideges voltam előtte. Főleg attól hogy 10-12 éves gyerekek az enyémtől sokkal durvább darabokat játszottak. Igaz én még csak 2hónapja zongorázom,de akkor is....

Ma pedig elkezdtem lemásolni az anyagot amit akkor írtak amikor beteg voltam.Elkezdtem és úgy voltam vele,hogy inkább végigcsinálom.2 óráig csak írtam o.o
Amúgy emberek! Nem akarok az egész síszünetben otthon ülni,szóval valaki filmezés vagy csak valami séta? *nagyszemekkelnéz*

2 megjegyzés:

További jobbulást. ♥
Gondolom, nem véletlen az sem, hogy a Hattyút választottad a vizsgára, ugye? :) Biztos ügyes voltál. Majd egyszer tessék nekem is eljátszani! :D

És én szívesen találkozom veled szünetben. *-*

köszönöm <3
A Hattyú tényleg csak véletlen volt xD Hát még nagyon kezdő vagyok...

A talit majd megbeszéljük :)

Plurk

About this blog

Rendszeres olvasók

Üzemeltető: Blogger.