Előző héten szokás szerint elolvastam a barátaimnak a blogját és akkor megláttam,hogy  Valen nekem adott egy díjat,mint kezdő blogolónak. Nagyon meghatott a dolog, hisz még soha nem kaptam ilyesmit előtte. Ezúton is nagyon szépen köszönöm. ♥ és természetesen elfogadom ^^

Nos, a díjjal kapcsolatban vannak szabályok is. Íme:
1, Egy bejegyzés amiben a díj logója megjelenik és a szabályok feltüntetésre kerülnek.
2, Belinkelni azt a személyt, akitől a díjat kaptad és tudatni vele, hogy elfogadod.
3, Továbbadni 3-5 tehetséges, lehetőleg kezdő blogtársadnak és ezt tudatni is velük.





 3-5 tehetséges kezdő blogtársat találni nagyon nehéz volt számomra,hisz kevés olyan ember van aki olvasna és én is olvasnám.
Végül két személyre esett a választásom.
Az egyik Edit ♥. Őt azért valásztom,mert igaz hogy nem kezdő blogoló mégis mostanában keveset ír és szeretném ezzel is ösztönözni :)
 A másik választottam pedig Molly♥ ő aztán tényleg nem kezdő blogoló,mégis neki szeretném a díjat adni,hisz úgy gondolom hogy nagyon tehetséges :)

2 megjegyzés:

köszönöm szépen a díjat^^

Szívesen :) <3

Plurk

About this blog

Rendszeres olvasók

Üzemeltető: Blogger.