Már megint rég blogoltam xD 
Na szóval kb két hete a napjaim csak a tanulással telnek nagyrészt. Vészesen közeledik már a kisvizsga így próbálok én is gőzerővel készülni. Emiatt Én aki hétvégénként mindig 10-11 körül kelt mostanában 7-8 körül felkelek h így is hosszabítsam a tanulással eltölthető órákat. Najó az igazat megvallva azért más is csinálok. Hétköznap hétfőn és szerdán zongorára járok és délutánonként pedig gyakorlom. Volt olyan időszak amikor rá kellett magam vennem a gyakorlásra,de mostanában ha egyszer elkezdem alig tudok leállni. És addig csinálom amíg tökéletes nem lesz számomra. Szegény családom gondolom már eléggé kiakasztottam ezzel. 
Emellett újdonságként keddenként kórusra járok.A március 15-i műsorra akartam csak igazából beszállni, de úgy gondoltam kipróbálom. A kórusvezetőnk valami iszonyúan nagy arc.Nagyon bírom :). És élvezem az éneklést és végre nem kell azzal törődnöm h egy-két hang nem úgy sikerül ahogy akartam volna,mert a tömegből nem hallatszik ki annyira.
A zongora és a kórus miatt most úgy érzem h végre azt csinálom amit szeretek.Régen táncoltam, rajzoltam,de azokat nem éreztem ennyire az enyémnek.
Lelkileg is úgy érzem egyensúlyban vagyok.Néha ha még mindig semmihez nem értő,semmit meg nem érdemlő emberkének tartom magam,de próbálok ezzel nem foglalkozni. Úgy érzem h egy barátommal aki nagyon sokat jelent nekem újra közel kerültünk egymáshoz.Ennek kimondhatatlanul örülök és remélem ő is így gondolja. Egy másik baráti kapcsolatomról pedig úgy gondoltam h csak én erőltetem, de most úgy látszik h mégsem ^^
Összességében már csak a kisvizsgát és az azt követő pár tz-ét kéne kibírnom és utána.......
És végre tavasz ^^

Plurk

About this blog

Rendszeres olvasók

Üzemeltető: Blogger.