Minap találtam egy cikket Jamie Campbell Bower-ről egy régi újságban.(Ő játszott a Sweeney Todd-ban a hős szerelmest, az Alkonyatban pedig az egyik Volturi tagot és szerintem nagyon aranyos és helyes és....) A cikk arról szólt,hogy állítólag ő is szeretne annyira híres lenni,mint Robert Pattinson és ha ezt színészkedéssel nem éri el akkor énekléssel szeretné.A cikk végén pedig megemlítették a zenekara nevét.Még aznap rá is kerestem a Darling Budsra.Végül is nem rossz, de nem is tudom én a színészbe beleszerettem,de mint énekes...




Majd másnap ezt elmeséltem Mollynak is amikor ő közölte,hogy Ben Barnes-nak is van egy együttese ami szerinte nem valami jó.Nagy kiváncsisággal megkerestem őt is.Lehet,hogy nem kellett volna.Teljesen lerombolta a róla alkotott elképzelésemet.Színészként őt is nagyon szerettem/szeretem(?), de mint énekesként...A hangjával igazán nem is volna baj,de ez a nyálas fiúcska dolog.




Jamie-nek remélem sikerülnek az álmai és tényleg lehet annyira híres,mint Robert.(inkább a színészettel) Ben,nek pedig remélem csak egy kis kicsúszása volt ez az együtteses dolog(2004-es a videó) és gyorsan vissztalál a színészethez,mert ez a pop-banda szerintem borzalmas.

1 megjegyzés:

Örülök hogy Ben gyorsan otthagyta a Hyrise-t, mert szerintem... borzalmasan rossz. A hangjával semmi gond nincs, de ez a boyband dolog ultra égő

Plurk

About this blog

Rendszeres olvasók

Üzemeltető: Blogger.